Дизайн в KIA

Дизайн від КІА складається не лише із форм, ліній та поверхонь. В першу чергу, ми намагаємось донести несподівані рішення та приємний досвід до споживачів по всьому світу.

Пітер Шрайєр

Дизайн відіграє важливу роль у взаємодії бренду зі споживачами. За допомогою дизайну КІА створює новий ритм в автомобільному світі.

CADENZA

Головний дизайнер

Ім’я Пітера Шрайєра належить до трійки всесвітньо відомих автомобільних дизайнерів, таких як Кріс Бенгл (BMW) та Волтер Де Сільва (Audi). Пітер Шрайєр працює на посаді Головного дизайнера КІА із 2006 року.
Шрайєр також має досвід роботи в Audi в ролі Головного дизайнера у період з 1994 по 2002 роки. З-під його пера вийшли такі шедеври, як Audi ТТ та A6, які демонструють прихильність дизайнера до духу інновацій та спорту.
З 2002 року Пітер Шрайєр працював у компанії VW на посаді Головного конструктора. В Німеччині пан Шрайєр 4 рази здобував титул ‘Design Award of the Federal Republic of Germany’ та двічі ставав володарем титулу ‘Chicago Good Design Award’.

Напрямок дизайну КІА

Кожний елемент в дизайні повинен бути досконалим, аби створювати цілісний і завершений образ. В основі стратегії дизайну КІА – філософія простоти та невимушеності. Саме ці якості є ключовими для родини КІА.
Майбутні моделі відображають яскравий, самобутній та стійкий характер КІА. Характерна решітка радіатора в стилі «ніс тигра», а також унікальні інтер'єр та екстер'єр допоможуть Вам зрозуміти, що пропагує КІА, та що робить нам не схожими на інших.


Дизайн та технології Дизайн та технології Дизайн та технології Дизайн та технології

Центр дизайну КІА

Наш Центр дизайну було відкрито в 1977 році. Головна мета, яку ми переслідували – вивчати інтереси клієнтів по всьому світу, аби краще розуміти останні тенденції в дизайні.
Роботу нашого Центру “Namyang Design Center” доповнюють дослідження із дизайн-центрів у США, Європі та Японії. Спільні зусилля гарантують, що ми продовжуємо розробляти унікальні автомобілі та підтримуємо нашу репутацію одного з провідних автовиробників у світі.
У всіх наших Центрах дизайну ми даруємо клієнтам нові враження та досвід, шляхом дослідження різних галузей. Зокрема, досліджуючи промисловий та візуальний дизайн, естетику, філософію, мистецтво, психологію, історію та штучний інтелект.

Проектування і комп'ютерне проектування

Цифрове проектування, що вдихає життя
в автомобіль мрії

Моделі створені у цифровому світі проходять через імітаційний аналітичний тест, оцінюються через установку автоматичного моделювання та 3-D цифрові технологічні схеми, для виявлення можливої проблеми заздалегідь. Цей процес значно оптимізує проектування і мінімізує час розробки.

Проектування

Пітер Шрайєр

Проектування конструкції кузова

Конструкція кузова діє так само, як скелет в організмі людини, забезпечуючи основну структуру для управління частинами, таких як двигун і шасі, а також для різних систем комфорту. Розглянемо всі якості, необхідні в автомобілі, такі як міцність, запобігання аваріям, аеродинаміка, шумоізоляція, ефективность використання палива і простору, при проектуванні автомобіля, який є безпечним, зручним, швидким і економічним.

Функціональне проектування

Екстер'єр та інтер'єр автомобіля розроблені з акцентом на забезпечення приємних, зручних і безпечних умов для пасажирів. Нова технологія названа - адаптація фар, включає в себе поворотні лівий і правий лампи ближнього світла, що реагують на рульове кермо, вмикаючись в направлені маневру водія, а не прямо перед автомобілем. Крім того, лампи рухатися вгору і вниз з урахуванням кількості пасажирів і нахилу автомобіля.

 
Дослідження

Дослідження

NVH (шум, вібрація, жорсткість) дослідження


Для контролю вібрації і шуму, що виникли в ході водіння, ми аналізуємо причини вібрації і характеристики коливань, що передаються на водія і пасажирів. Зменшення цих факторів здійснюється за допомогою комп'ютерного моделювання впродовж двох-трьох років до фактичного виробництва авто. Розглядаються пропозиції проектування, обирається оптимальне рішення і виготовляється прототип автомобіля. Щоб звести до мінімуму шум і вібрації під час руху, ми визначаємо проблему і потім намагаємось усунути корінні її причини. Цей процес здійснюється за допомогою комп'ютерних технологій до трьох років, перш ніж виготовляються перші прототипи автомобіля. Після того, як усуваються всі можливі джерела шуму і вібрації, ми можемо почати виробництво перших прототипів.

Дослідження на міцність

Віртуальна модель автомобіля створюється для отримання кількісних даних про навантаження, яке передається від поверхні дороги на автомобіль під час руху. На підставі прогнозів навантаження на кузов та підвіску, ми проводимо детальне моделювання і дослідження на міцність, які дозволяють визначити слабкі місця і виконати дослідження оцінки міцності.

Ергономічний пакет

Розробка данного пакету відноситься до серії інженерних робіт, що потребують ефективного вигляду і організації ключових елементів автомобіля, приймаючи до уваги безліч умов. В цілому, мова йде про реалізацію концепції неподільного процесу розробки, від стадії концепції дизайну до масового виробництва в технічно твердій формі. Процес спрямований на максимальну зручність клієнтів, що досягається шляхом досягнення оптимального простору, зони видимості, комфорту, маневреністі, зберігання, монтажу і технічного обслуговування.
Шасі

Шасі

Рама для всіх механічних систем. Технології управління автомобілем забезпечують неперевершені відчуття водіння та рівень безпеки

Щоб задовольнити різноманітні вимоги клієнтів для виняткового комфорту їзди, ходових якостей і безпеки, Hyundai·Kia розробили частини шасі, які поєднують передові матеріали і новітні технології. Наші частини шасі піддаються високотехнологічному віртуальному аналізу і різномінітному тестуванню, забезпечуючи чудову продуктивність і якість, що демонструє наш накопичений досвід і технології.

Система шасі

Шасі

Підвіска

Підвіска пом'якшує будь-які вібрації чи удари від дороги під час водіння, що забезпечує водію комфортну ізду і управління автомобілем, гальмування і відповідно покращується керованість.

Рульове керування

Система рульового керування знаходится під безпосереднім управлінням водія і діє як система двостороннього зв'язку між водієм і автомобілем. Система датчиків надає водію точну інформацію про шлях. Це дозволяє автомобілю швидко реагувати на кермо водія, для оптимальної зручності та поведінки.

Гальма

Кінетична енергія автомобіля під час руху перетворюється на теплову енергію за допомогою тертя, для зниження швидкості автомобіля або доведення його до зупинки. Більшість частин, застосованих для гальмування, підключені до електронної системи для забезпечення більшої безпеки. Антиблокувальна гальмівна система (ABS) підвищує безпеку при гальмуванні, електронний контроль стійкості (ESC) підвищує стійкість автомобіля.



Силові агрегати

Потужність та Інновації

Центр Powertrain R&D розробляє "серця" всіх автомобілів: від компактних до розкішних седанів і комерційних авто. Центр дослідження та розробки двигунів, коробок передач і екологічно чистих вихлопних систем. З нашою повною лінією фірмових технологій, ми створюємо силові агрегати, визнані у всьому світі.

Найкращі в своєму класі силові агрегати

Ми реалізували автопромислову незалежність, розробивши перший виготовлений в Кореї двигун «Альфа» і трансмісію в 1991 році. У 2004 ми пройшли ще один етап, створивши перший корейський експортений двигун «Theta World». У 2006 ми розробили наш топовий трилітровий V6-двигун «S-engine» для Mohave. Світове визнання руху технології, Кіа отримали після того, як 4.6-літровий двигун «Tau» увійшов до десятки кращих двигунів світу в 2008 і наш дизельний двигун «R-passenger» став першим корейським двигуном, сумісним зі станадартом «Euro 5».

Високопродуктивні, екологічні трансмісії нового покоління

Високопродуктивні, екологічні трансмісії нового покоління

Ми використовуємо наш накопичений досвід незалежного виробництва для лідерства на ринку трансмісій. Кіа зосередилася на високопродуктивних та екологічно-чистих трансмісіях, що відображають різноманітні потреби споживачів. У 2009 році ми завершили розробку, на світовому рівні, конкурентноспроможної передньопривідної шестиступінчастої автоматичної трансмісії і варіатора (CVT) для гібридних автомобілів з літійіонполімерними батареями.


Екологічні вихлопні системи

У відповідь на все більш жорсткі норми на викиди вихлопних газів, Центр Силових Агрегатів активізує свої зусилля з розробки технологій, які підвищують ефективність спалювання палива, зменшують вагу автомобіля, знижують коефіцієнт тертя і підвищують потужність приводу. Крім того, Центр працює над розробкою силових агрегатів для гібридних електромобілів.

Автомобільна електроніка
Інтелектуальні системи розваг що задовільняють будь-які вимоги

В автомобілях майбутнього будуть представлені різноманітні електронні системи ери інформації, що пропонують більше засобів безпеки, ніж будь-коли раніше. Smart автомобілі з інформаційно-розважальниими системами також пропонують новітні електронні технології і обладнання, що забезпечує процес водіння більш комфортним і приємним, а також безпечнішим.

Розширене застосування автомобільної електроніки

Автомобіль втілює в собі передові електричні та електронні технології. Хоча співвідношення витрат на електронні компоненти систем автомобіля в даний час 25%, ця цифра зросте до 40% до 2015 року у відповідь на різні правові вимоги, наступного покоління систем та споживчого попиту

Інформаційно-розважальні системи

Найвідоміша інформаційно-розважальна система сьогодні є Телематика (телекомунікації та інформатика). Показуючи про стан сучасного зв'язку термінал з вбудованим GPS, що зв'язаний з іншими електронними пристроями в автомобілі, система пропонує широкий спектр корисних даних та інформації для забеспечення безпечного водіння. Kia Motors стала першою компанією в Кореї, яка пропонує інтегровані системи телематики (Mozen) для підвищення задоволення від водіння та зручність.
.

ASV (Передова безпека транспортних засобів) системи

ASV системи є ключовою технологією наших інтелектуальних транспортних систем (ІТС), які включають людей, автомобілі і дороги для забезпечення розумнішого і безпечнішого водіння .

Безпека

Безпека завжди на
першому місці

Передові технології захищають водія і пасажирів в будь-якому місці і при будь-яких обставинах. Kia Motors R & D Center є світовим лідером у розробці тестів і передових технологій, таких як ABS, EBD і VDC, які надійно захищають людей в будь-яких ситуаціях, що можуть виникнути на дорозі.

 

Активна безпека

ABS (антиблокувальна гальмівна система) скорочує гальмівний шлях і забезпечує контроль над автомобілем при русі по слизькій дорозі.
EBD (електроннй розподіл гальмівного зусилля) автоматично оптимізує розподіл гальмівного зусилля між передніми і задніми колесами, в залежності від змін ваги автомобіля.
TCS (система контролю тяги) запобігає прослизанню коліс при русі з місця, що максимально збільшує прискорення автомобіля і покращує динаміку руху вгору.
BAS (система допомоги при гальмуванні) миттєво збільшує гальмівне зусилля в надзвичайній ситуації, щоб скоротити гальмівний шлях.
VDC (управління динамікою автомобіля) постійно управляє обертовим моментом двигуна і гальмами під час різких поворотів і зупинки для забезпечення стійкості автомобіля.

Безпека

Пасивна безпека

Нашим головним пріоритетом є створення транспортних засобів, які забезпечують більший захист пасажирів. Крім задоволення усіх вимог по безпеці при аваріях різних регіонів світу, наші нові автомобілі також отримали вищі оцінки провідних інститутів безпеки цих країн.

Комп'ютерне моделювання

Ми використовуємо дослідження аварій для прогнозування показників аварійної безпеки автомобіля з початкових стадій проектування, щоб упевнитися, що ми досягнемо потрібного рівня безпеки. Ми моделюємо різноманітні аварії та стани автомобілів, використовуючи кузови автомобілів і аналізатори захисту пасажирів, для забезпечення неперевершених технічних характеристик і показників безпеки.


Реальні краш-тести

Автомобілі, що пройшли комп'ютерне моделювання, проходять через реальні краш-тести для підтвердження їх рівня безпеки. Відтворюються різноманітні варіанти аварій, включаючи лобові, бокові, задні, лобові зі зміщенням, зіткнення з автомобілями та стовпами. Наші високотехнологічні способи забезпечення безпеки підтверджуються за допомогою таких реальних зіткнень, щоб гарантувати безпеку зпроектованого автомобіля.

Безпека

Випробування на продуктивність і функціональність

Прагнення до нульового опору повітря

Із загальним обсягом інвестицій в 45 млн. дол США, наша аеродинамічна труба є єдиною у своєму роді в Кореї і найбільшою в Азії. Гігантський пропелер розміром 27,6 футів (8,4 метра) в діаметрі породжує вітер зі швидкістю до 124 миль/годину (200 км/год). Разом з випробуванням сильним дощем/снігопадом та дорожнім симулятором, ми перевіряємо наші автомобілі через широкий діапазон випробувань, щоб довести, що наші розробки є самими безпечними і комфортними інноваційними автомобілями на ринку.

Дизайн та технології

Випробування в аеродинамічній трубі

Випробування в нашій аеродинамічній трубі чудово відтворює сценарій, в якому автомобілі повинні їздити проти вітру. Постійно проводится вимірювання величини опіру вітру та шуму. Поки більшість міжнародних автовиробників мають аеродинамічні труби, що можу тільки вимірювати витрати повітря і опір вітру, в нашому розпоряджені звукопоглинальні стіни та можливість оцінки акустичного шуму. Аеродинамічна труба допомагає нам розвивати автомобілі, які можуть безпечно управлятися на високих швидкостях, в поперечному вітрі з більш низьким опором вітру та зі зниженим рівнем акустичних шумів.


Камера для випробувань високою/низькою температурою

Випробування в камері високими і низькими температурами може відтворити такі ж температури, що в палючій пустелі Сахара або замерзлій тундрі Сибіру. В камері проводять випробування, щоб задовольнити клієнтів, які живуть у різних частинах земної кулі..


Камера для випробувань сильним дощем/снігопадом

В камері для випробування сильним дощем/снігопадом вимірюються ходові якості і витривалість, для забезпечення безпечного проїзду в найгірших погодних умовах. Дощ і сніг створюють машини, допомагаючи нам створювати автомобілі які пропонуються клієнтам як безпечний та більш зручний вид транспорту.


Дорожній симулятор

Випробування дорожнім симулятором проводится для визначення безпеки при їзді по нерівній дорозі і витривалості на великі відстані.


EMC випробувальна камера

В EMC (Елекромагнітна сумістність) камері оцінюється можливість порущення електромагнітних хвиль, індукції та аудіо прийома під час водіння.



Тест-драйв проходить
на площі більшій ніж
площа 3500 футбольних полів

Наші полігоні мають загальну площу в 5105 акрів (20 мільйонів квадратних метрів) і перебувають у Namyang R & D Center, Hwasung і Ulsan в Кореї, додатково ще є 4329 акрів (17520000 квадратних метрів) полігону в пустелі Мохаве в Каліфорнії. Автомобілі проходять через безліч виснажливих тестів на різних швидкостях і при різноманітних дорожніх умовах.

Полігон

Полігон в Hwasung був завершений в 1993 році з високошвидкісним треком і 16 треками. Полігон в Namyang R & D центрі відповідає міжнародним стандартам. Відкритий в 1995 році, полігон містить не менше 34 доріг, включаючи бельгійську дорогу і високошвидкісний трек, довжина якого становить 2,8 милі (4,5 км). В цілому, в можливості полігону входять дороги з загальною протяжністю 43,5 миль (70 км).

Каліфорнійський полігон

Каліфорнійський полігон в пустелі Мохаве може похвалитися вражаючою загальною протяжність доріг в 72 миль (116 км), максимальною швидкістю 155 миль/годину (250км/год). Побудований із загальним обсягом інвестицій в 60 млн. дол США, розмір полігону приблизно в 10 разів перевищує розмір полігону в Namyang R & D Center і є третім за величиною в США, що управляється іноземним автовиробником. Вісім доріг для випробувань з загальною довжиною 72 миль (116 км). Найдовший трек 6,5 км (10,4 км) є овал, з трьома високошвидкісними смугами, що дозволяє розвити максимальну швидкість до 155 миль/годину (250 км/год). Гладкість забезпечує високу швидкість і витривалість випробувань.


Каліфорнійський полігон

Полігони для тест-драйву

ХарактеристикаUlsanNamyangHwasungCalifornia
Загальна довжина
12.4 миль
43.5 миль
12.4 миль
72 миль
Типів треків
19
34
16
8
Типів доріг
48
71
36
18
Високошвидкісне кільце
- Довжина
- Максимальна швидкість
1.6 миль
2.8 миль
2.5 миль
6.5 миль
106 миль/год
155 миль/год
155 миль/год
155 миль/год
Загальна площа
163 акра
408 акра
203 акра
4329 акра
Каліфорнійський полігон