toxaus

До моменту покупки авто, основну інформацію про марки/моделі авто, звісно, черпали зі всесвітньої павутини.
Пару років "моніторив" ціни на Форди. Вже знав багато різних нюансів, що до чого і як.
Останні пів року, намагався потроху уточнювати головні деталі про Форд Фокус: писав емейли різним дилерам. Просив уточнити умови покупки, можливості спец. замовлення, додаткові опції, терміни поставки, кольори і тд. =)

Так от. В сумі, орієнтовно, написав мабуть з 20 листів до різних дилерів/представників Форда, Сузікі, Сітроена, Пежо, Шкоди, Ніссана та Кіа. Отримав відповіді на них мабуть тільки в 80%випадків. Із них, відсотків 30 дилерів просили мій номер телефону, або ж просили передзвонити в салон, для уточнення необхідної мені інформації.
От саме ця ситуація мене найбільше і бісить =) Якби я хотів поговорити з дилером по телефону, то набрав би їх сам одразу(емейл салону, зазвичай, вказано поруч з телефоном, Карл), а не складав би листа.
Пишеш-пишеш структурований текст із питаннями, форматуєш все гарно. Очікуєш отримати відповіді на свої питання, які потім можна буде легко відшукати і відновити в пам'яті. Так ні — дзвоніть нам. Дайте ваш номер =)
І це в 2016 році.

Окремо, з позитивної точки зору, хотів би виділити двох дилерів — Форд ВіДі (Київ) та Кіа Полтава(Автопланета-Моторс). Перші, на протязі пари місяців, постачали мене інформацією про склад авто та конкретними відповідями на мої запити. Другі, навіть в перший мій візит змогли відповісти на мої питання на чаті свого сайту, в режимі онлайн =)
Я вже навіть не кажу, про реальні/актуальні ціни на авто, що вказані на сайтах дилерів (інколи доводиться шукати їх по пів дня=)).

В кінці кінців, вживу були лише в салонах Кіа Полтава та Сузукі Львів. Враження тільки приємні. І там і там нам запропонували проїхатись на авто, все розказали та пояснили.

В підсумку Кіа(Автопланета-Моторс) отримала свого нового, лояльного клієнта ;) Вибір зроблено.

Будьте ближче та доступніше до/для свого клієнта, шановні дилери.