Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТретє покоління KIA Sorento продовжує перевірену часом успішну стилістику цієї моделі. Але пропонує ще більше комфорту і практичності. А найголовніше - просить за це значно менші, ніж фактично всі конкуренти, гроші. Кореспондент AUTO-Consulting зважив всі «за» і «проти».

Великий позашляховик - мрія багатьох. І для багатьох він так і залишається мрією, через свою ціни. Численні спроби (в основному китайські) запропонувати «багато машини за маленькі гроші», вкотре довели, що це - бажане, а не дійсне стан справ.

Зі стартовою ціною менше $ 40 тис. Новий KIA Sorento на тлі конкурентів виглядає не дорого. При цьому зовні створюється враження, що Sorento стоїть дуже серйозних грошей. Насправді, дешевше можна придбати тільки хіба що SsangYong Rexton, з його перевіреної часом рамною конструкцією або теж вже не новий Chevrolet Captiva.

Недарма, за даними AUTO-Consulting, у KIA Sorento стабільна позиція серед лідерів продажів. І під час тесту нового KIA Sorento, багато підходили до кореспондента AUTO-Consulting, просили посидіти за кермом і після зітхали. Ех - ось автомобіль, який нам потрібен! Все при ньому.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

Це можна назвати корейським балансом. Коли в автомобілі немає нічого екстремального і надприродного. Зате є саме те, чого ви чекали і хочете отримати від машини за свої гроші. Якщо, звичайно, ви знаєте, чого хочете.

На тесті AUTO-Consulting був KIA Sorento практично в повному «фарші» з 2,2-літровим дизельним мотором потужністю 200 к.с. і 6-ступінчастою АКПП. Зрозуміло, з повним приводом.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
За свій дизайн новий KIA Sorento отримав диплом Red Dot Avards. Крім цього, Sorento удостоївся нагороди і від iF Design Awards. Але, сприйняття дизайну - справа суб'єктивна. І саме через дизайн багато покупців віддають перевагу одним автомобілям і не звертають уваги на інші.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

 
У цьому сенсі новий Sorento складно не помітити, хоча б через його розміри. У порівнянні з 2-м поколінням моделі вони стали більше. Довжина машини виросла на 95 мм, з одночасним збільшенням ширини на 5 мм і на 80 мм колісної бази. Тепер розміри Sorento - 4780/1890/1685 мм (д / ш / в), колісна база - 2780 мм, дорожній просвіт - 185 мм. А так як дах став нижче на 15 мм, вигляд у нового Sorento більш стійкий і солідний.

Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
Крім того, решітка радіатора, яка за задумом Пітера Шрайера повинна нагадувати ніс тигра, новий Sorento тепер чимось нагадує Jaguar. А по духу і кормі - викликає асоціації з Audi Q7 минулого покоління. Побачивши його, першою приходить характеристика - великий і дорогий. Причому тут «Вуличний вовк» - а саме так називається концепція дизайну нового Sorento - не зрозуміло. Хіба що - це натяк на середовище існування SUV.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

Пластик в салоні м'який, якісний. І місцями його навіть можна сплутати зі шкірою. Але плутанина ця триватиме до тих пір, поки «шкіра» не нагріється на сонці і запах в салоні не залишить місця для сумнівів. Можливо, це властивість нової машини (яка і була у нас на тесті). Але, про всяк випадок, треба зазначити, що на сидіннях шкіра дійсно натуральна.

Та й самі сидіння - зручні, спрофільовані, з пам'яттю, поперекової підтримкою і підігрівом. Тобто, якщо холодно, підігрів керма. А ось вентиляції сидінь - ні. А вона (теоретично) може знадобитися в спеку, коли шкіра нагріється на сонці.

Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUVТест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

Серед повноцінних 7-місних SUV Kia Sorento - найдоступніший. Тут ще важливо звернути увагу на слово «повноцінний». У Sorento дійсно 7 місць, на яких можна досить довго їздити. Причому, дітям там дуже подобається. Крім того, сидіння другого ряду не тільки можуть міняти нахил спинок, але і рухаються вперед-назад. І це дає заднім пасажирам шанс поліпшити комфорт своєї поїздки. Тут є навіть персональний обдув. 

Шкода, що при активному третьому ряді багажник виходить замалий. Навіть не дивлячись на те, що запасне колесо винесли назовні і прикріпили знизу. Але, коли немає потреби в 3 ряду сидінь - багажник моментально перетворюється на величезний відсік. Тепер сюди влізе все що завгодно.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

У вигляді деякої компенсації - велика містка ніша у водійському підлокітнику. Ящик рукавички, кишені в дверях. І, звичайно, - величезна рівний простір , яке утворюється, коли складаєш спинки сидінь другого і третього рядів. Можна навіть покласти матрац і ночувати в машині.
Приємні дрібниці - це коли автомобіль дізнається господаря по ключу в кишені і відкриває зовнішні дзеркала. А ввечері - підсвічує ручки дверей. Коли драйвер сідати і закриває двері, в салоні звучить привітальна мелодія. Це рівень, яким не соромно похвалитися перед пасажирами, якщо їх залишив байдужими інтер'єр салону.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

В цілому Kia Sorento справив на нас дуже приємне зовнішнє враження саме своїми продуманими «дрібницями» і доброзичливістю. Це відразу підкорює.
При тій приємній і комфортній їзді, яку відразу ж демонструє Sorento, викликає подив його динаміка. Від великого позашляховика не очікуєш такої прудкості. Але вона є навіть в режимі D. Тому обгони і рух в хорошому темпі на KIA Sorento - не проблема. Крім того, до цього великого автомобілю на дорозі демонструють повагу. З лівої смуги ніхто не зганяє. А помітивши вогні його світлодіодів в дзеркалі заднього виду, самі поступаються дорогою.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

У Sorento можна змінити характер їзди. Крім звичайного «драйву», є «спорт» і «еко». А для поганої дороги - блокування. У «еко» передачі перемикаються на 2000 тис. Об / хв. У «спорті» - приблизно на 4000 об / хв. І споживання палива відповідне: в «еко» - близько 8 л / 100 км, в «спорті» - 11 л / 100 км.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

Кермо перемикається в інший режим разом з КПП. Обертів керма від упору до упору на диво мало, як для такого великого автомобіля - 2 і ½. Тому, маневри на Sorento не виглядають, як на великому катері. Але спеціально для тих, кому це подобається, відчуття великого автомобіля при рулежке є. Як же без цього: солідний позашляховик не може рулиться, як якийсь дрібний хетчбек. Хоча, звичайно, паркуватися важкувато. Не завжди біля офісу є достатньо місця, щоб і Sorento легко було вписатися, і його пасажирам зручно було виходити. За теххарактерістікам, мінімальний радіус розвороту - 5,54 м.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
У вузьких місцях рятує камера заднього виду. Вона з направляючими і показує пристойну картинку навіть у темряві. Орієнтуватися настільки просто, що на Sorento можна в пару прийомів розвернутися навіть на вузеньких просіках, які в садових кооперативах гордо називають вулицями, між дачними ділянками.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
По трасі KIA Sorento йде стабільно й важливо. У ньому приємно їхати і швидкість не відчувається. Не проблема - 160-180 км / год. Автомобіль упевнено тримає дорогу. Шумоізоляція - хороша.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
Зростання цін на паливо, показав переваги Sorento перед традиційно ненажерливими великими позашляховиками. За час тесту середня витрата дизеля вийшов у кореспондента AUTO-Consulting - 8,5 л / 100 км. І це при його-то габаритах і масі.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV

Треба сказати, що не останню роль в цьому відіграє система старт / стоп, яка глушить мотор на світлофорах і в пробках. Причому, вона працює коректно - не засинає летаргічним сном, як у деяких тестових авто. І не лякає, коли прокидається, немов ведмідь, що вилазить з барлогу. Краща характеристика роботи цієї системи - її не помічаєш. А паливо, між тим, економиться. Само собою. Навіть стартуючи на підйомі, перший час боїшся, коли мотор мовчить, а ти прибираєш ногу з гальма. Але мотор включається вчасно і Sorento НЕ відкочується. Але, поки мотор не прогріється, система старт / стоп не починати автоматично включатися.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
Незважаючи на комфортний міський формат «вуличного вовка», дещо Sorento може і на бездоріжжі. А точніше - на поганій дорозі. AUTO-Consulting перевірив це в дощ, в заміських грязьових ваннах. У таких зрадницьких місцях багатьом, практично на рівному місці, доводиться мріяти про евакуаторі. А KIA Sorento зміг показати, що він не «білоручка». І до заміського будинку гарантовано довезе. А ось штурм 30-градусного пагорба розкисла грунтовці з першої спроби не вдався - не вистачило зчіпних властивостей шин і автомобіль просто сповзав назад. Задня вісь підключається автоматично, але в самому крайньому випадку, краще включити електронне блокування. Тепер вже інша справа, трохи пошліфувати шинами глину, Sorento підіймається на пагорб.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
До слова, варіант мати KIA Sorento в передмісті чи селі - дуже навіть. Прохідності йому вистачить, у місті - він свій, доїхати з пункту «А» в пункт «Б» - недорого завдяки невеликому споживанню палива.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
Стримана зовнішність KIA Sorento не приваблює до цього SUV уваги. А даремно. Ще один його безперечний плюс - 5 зірок за безпеку за методикою випробувань Національного Управління США з безпеки дорожнього руху (NHTSA), а також - 5 зірок за результатами краш-тестів Euro NCAP і вищий рейтинг безпеки Top Safety Pick. Цих показників KIA Sorento вдалося досягти, завдяки тому, що в порівнянні з родичем Hyundai Santa Fe, який з'явився на три роки раніше (і сьогодні коштує дорожче), у новому Sorento при створенні кузова використано більше сучасних матеріалів. Наприклад, надміцних сталей, частка яких доведена до 53%. У Sorento вперше на моделі KIA застосована лазерна зварка.
Тест-драйв KIA Sorento: найдоступніший на ринку з 7-місних SUV
Детальніше познайомитися з новим KIA Sorento можна в автосалоні KIA в м. Полтава вул. Сінна 47.